Kies jij voor een kortingsaanbieding, dan is het zeker mogelijk Ga jij echter voor een TuinSeizoen Magazine abonnement + Welkomstgeschenk, dan is het niet mogelijk. Deze cadeaus worden namelijk niet geleverd op een postbus- of napo adres.
Jouw abonnementsnummer kun je terugvinden op je acceptgiro of het adresetiket van jouw magazine.
Wanneer het eerste nummer bij je geleverd wordt ontvang je de acceptgiro. Deze wordt samen geleverd!
Ga je verhuizen? Super leuk, maar jij wilt natuurlijk wel gewoon jouw abonnement thuis blijven ontvangen. Daarom is het belangrijk dat je minimaal 3 weken van tevoren de wijziging doorgeeft. Dit kan per post aan de klantenservice of per mail. Je kunt de mail sturen naar abo.tuin@vipmedia.nl
Nee, een abonnement stop pas na opzegging. Tot die tijd wordt je abonnement voor onbepaalde tijd automatisch verlengd. Behalve als er duidelijk bij vermeld wordt dat het abonnement automatisch stopt.
Jazeker, een cadeau abonnement stopt vanzelf. Deze hoeft niet te worden opgezegd, zowel niet door de gever als de ontvanger. Optimaal genieten dus van dit te gekke abonnement. Jij hoeft je hier namelijk geen zorgen om te maken.
Wat jammer dat jij het abonnement voor TuinSeizoen Magazine wilt opzeggen. Wij hopen natuurlijk dat je wel altijd genoten hebt van dit magazine. Wil je het abonnement opzeggen, dan kan dit schriftelijk, telefonisch of per maar aan de klantenservice van TuinSeizoen magazine.
Wat vervelend dat het laatste nummer niet geleverd is. Gelukkig is het in dit geval mogelijk om een klacht in te dienen. Dit kan via de klachten afdeling. Het emailadres hiervoor is abo.tuin@vipmedia.nl. Na het indienen van je klacht krijg je binnen 10 werkdagen het magazine gratis geleverd.
Jazeker, jouw magazine moet gewoon in goede staat geleverd worden. Indien dit niet gebeurd is kun je kosteloos een nieuwe ontvangen. Stuur hiervoor even een mail naar abo.tuin@vipmedia.nl.